Palvelut

Fysioterapia

Fysioterapia on terapiaa, jonka keskeisenä tavoitteena on ylläpitää ja parantaa ihmisten toimintakykyä ja liikkumista. Yleensä fysioterapian toimenpiteet kohdentuvat synnynnäisen vamman, sairauden, tapaturman tai ikääntymisen aiheuttamaan alentuneen toimintakyvyn edistämiseen. Malmin fysioterapia tarjoaa ultraääni-, sähkökipu-, pintalämpö- sekä liikehoitoa fysikaalisina hoitoina.

Lymfaterapia

Lymfaterapian päätehtävä on elvyttää imusuonten toimintaa. Lymfaterapian otetekniikka on hyvin kevyttä. Otteet ovat tasaisia ja rytmisiä noudattaen imusuonten omaa supistustoimintaa. Imusuoniston kuljetuskyvyn kasvaessa kudoksissa ja solujen välitilassa oleva nestekuorma sekä valkuaisaineet pääsevät pois kudoksesta ja turvotukset laskevat.

Hieronta

Hieronta on hoitotarkoituksessa tehtävää kudosten mekaanista muokkausta.Hieronnan vaikutukset ovat moninaiset, pääasiassa kuitenkin vaikuttavat vilkastuttamalla kudosten aineenvaihduntaa. Hieronta sopii kaikenikäisille ennaltaehkäisevänä hoitomuotona eikä siihen tarvita erillistä lääkärin kirjoittamaa lähetettä.

Akupunktio

Akupunktio on Kiinassa kehitetty hoitomuoto, joka on tunnettu yli 5000 vuoden ajan. Se on stimulaatiota, joka aktivoi reseptoreita ja/tai tuntosäikeitä, kun erityisiä akupunktioneuloja käytetään iholla. Akupunktiota käytetään lihasjännityksen ja -kipujen poistoon, sekä erilaisten vammojen hoitoon. Se on erittäin hyvä vaihtoehto särkylääkkeille kroonisten kipujen yhteydessä. Akupunktiota annetaan 3-5-12 kerran hoitosarjoina, jossa neulokset aluksi 1-2 kertaa viikossa ja seuraavat viikot kerran viikossa.

You must be logged in to post a comment.